Telefonsupport - hvem er vi?

Ring og få en trøstende snak - føler du dig ikke hørt, eller har du uafklarede spørgsmål?

Det er altid et medlem af DDHLs bestyrelse, som varetager telefonsupporten.

 

De fleste bestyrelsesmedlemmer har selv lavt stofskifte, og de kender derfor til problemstillingerne, som er forbundet med denne sygdom.

 

Jeg, Berit, er koordinator for telefonsupporten. Jeg arbejder som sygeplejerske i en lægepraksis, hvor jeg til dagligt har særligt fokus på hypothyreose (lavt stofskifte) patienter - komplicerede som ukomplicerede forløb. Jeg har ikke selv en stofskifte sygdom.

 

Du kan ringe til os, hvis du har brug for at tale om din sygdom:
 

  • Føler du dig frustreret over ikke at blive hørt eller forstået ?

  • Har du uafklarede spørgsmål eller føler du dig ikke velbehandlet ?

  • Så lytter vi meget gerne - og sidst, men ikke mindst, så rådgiver vi ved behov.

 

FØLER DU DIG IKKE HØRT - RING!

 

Vi sidder klar ved telefonen hver mandag og onsdag mellem 19-20.
Telefonnummeret slås op på forsiden af websitet på selve dagen.
 

Af Berit M. Hasselgren